بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


به یک شرط پیراهن شماره 7 استقلال می تواند به بختیار رحمانی برسد!

http://media.jamnews.ir/20123jamnews_ir18.JPG

در خصوص مسائل فنی و توانمندی های بختیار هم قبلا بسیار پرداخته شده و هم در آینده  در این مورد مطالب و مقالات مختلفی را خواهیم خواند و در ورزشگاه های کشور مشاهده خواهیم  نمود!
اما در خصوص  میزان استقلالی بودن رحمانی  که برای هواداران شاید از لحاظ فنی موضوع بسیار مهم تری می تواند باشد باید عرض کنیم که؛وقتی یک بازیکن  که در تیم قهرمان لیگ به عنوان کاپیتان توپ می زده و جز بازیکنان ملی پوش و در نهایت منتخب ایران در جام جهانی برگزیده شده است،رسما و بدون  ترسیدن از عواقب   آن از استقلالی بودنش پرده برداری می کند و علنا با  حفظ احترام  مدیران و مربیان  تیم رقیب  از تعصب به استقلال و پیراهنش  حرف می زند،باید بازیکنی قابل احترام برای هواداران آبیدل این تیم باشد
اگر بختیار رحمانی با استقلال قراردادش را قبل از پرواز به برزیل بسته باشد یعنی به مدیران ،مربیان و برخی از هواداران استقلال درس تعصب داده و معرفت استقلالیش به رخ همگان کشیده است.   
بی شک این بازیکن با توجه به سن و سال جوانی که دارد و اینکه می توانسته بعد از جام جهانی با پیشنهادات بسیار خوبی از تیم های اروپایی  مواجه بشود اما قبل از بروز چنین اتفاقاتی با استقلال قرار دادش را می بندد پس کار بزرگی انجام داده و اگر مدیران تیم بابت این انتقال حسابی دست به جیب هم شده باشند راه دوری نرفته و در این بین می توان برای تشکر از بختیار رحمانی و میزان تعصب بالاش به استقلال پیراهن شماره 7 استقلال را در اختیار وی قرار داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 3 / 1393برچسب:بختیار رحمانی,استقلال,شماره پیراهن بازیکنان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com